Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]koszulka z-list - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]koszulka z-list (/Temat-Rozwiazane-koszulka-z-list-3218)

[Rozwiązane]koszulka z-list - Kiziordzn - 14-03-2010 00:49

Witam, nie mogę już patrzeć jak wszyscy do okoła otrzymują koszulki a ja nie.
Z-List zdobyłem 17 stycznia 2010 roku i do tej pory nie otrzymałem koszulki.
Jedyne maile jakie otrzymałem to:

Kod:
Hey Lockerz Member, We had a ton of t-shirts on backorder before, but now we're in the process of shipping a bunch out, so just make sure that your information is completely and correctly filled out in the My Account page of your profile. Please don't use any accents or other unusual characters. It makes our system all screwy and that means it'll take longer to get your shirt and that's totally uncool. So sit back, relax and just imagine how awesome you'll look once your t-shirt gets there. You'll look awesome, trust me." Also, If you just made the z-list, Congratulations! Once these orders that are on backorder get sent out we will ship yours. You should receive your in about 3-4 weeks. We thank your for your patience. Thanks, Draken

Kod:
2 te same maile co wyżej

Kod:
Hey, We've shipped thousands of Zlist t-shirts in the last week. If you haven't received a confirmation, please check your information in settings to be sure that it is correct. If you have been a Zlister for a month or more and haven't received notification about the shipping of your shirt, there must be an issue with your address. The t-shirts were delayed in November and December--they were so popular that they ran out and were backordered. If you've recently made the Z-list, congratulations! It usually takes about 2-4 weeks to receive your shirt if you live in the U.S., longer if you are outside the U.S. -C

Kod:
Dear Lockerz Member, Congratulations on becoming a Z-Lister. You are now a member of a very exclusive group of cool, hip, in-the-know trendsetters who discovered Lockerz very early. Now you will enjoy lots of benefits, including a free Lockerz t-shirt. Before we can ship your Z-List t-shirt, you must verify and update your account settings by 7:00 a.m. EST, Monday, Feb. 8, 2010. If your address is not verified, chances are we will not be able to send out your free Lockerz t-shirt. You can locate your settings in the top right of your Lockerz page under 'My Account'. Please make sure that your address is in standard English lettering, and that all of the address fields are filled with your full mailing address. If your mailing address is valid you will receive a shipping confirmation within 3-5 business days. Thanks for being a Lockerz member and for achieving Z-List status.  Keep earning PTZ so that you'll be ready to redeem a prize during our next PTZ Place redemption. Sincerely, The Lockerz Crew

I to wszystko, żadnych innych e-maili od lockerz nie dostałem. Pisałem do nich kilku krotnie ale nic, zero odzewu i nawet nie dochodzi mail "Dziękujemy za kontakt z nami odpowiemy najszybciej jak to możliwe...".

Co mam robić ? Nadal czekać, pisać ? Po zdobyciu Z-List pisałem do nich maila potwierdzającego moje dane i rozmiar koszulki (na innych stronach o lockerz pisało aby tak zrobić).
Dane w My Account mam uzupełnione prawidłowo, tj. bez pl znaków, w state/province jest PL, telefon z początkiem 0048xxxxxxxxx i kod pocztowy bez myślnika.

RE: koszulka z-list - Kilol - 14-03-2010 00:55

Musisz jedynie czekać. Nic nie poradzisz.

RE: koszulka z-list - Davids69 - 14-03-2010 04:32

Napisałem do nich ostatnio bo zdobyłem około początku lutego z-lista i nie dostałem jeszcze koszulki. Odzew był błyskawiczny. Napisali że nie mieli takich rozmiarów jak chciałem ale dostawa właśnie była i już niedługo paczka do mnie dojdzie. Więc pozostaje czekać:/

RE: koszulka z-list - MAIKEL1946 - 14-03-2010 09:44

tak samo z-lista zdobyłem na początku lutego pisałem penło meili do lockerz i wysyłali mi podobne maile ale mam nadzieje ze się w końcu doczekam koszulki Wink

RE: koszulka z-list - Redz - 14-03-2010 10:26

czekać,czekać

RE: koszulka z-list - JaroMast - 14-03-2010 11:35

Jest szansa, ze dostaniesz w tym miesiacu na ta ich rocznice Big Grin

[Rozwiązane][Rozwiązane]koszulka z-list - Tech - 19-03-2011 10:29

Wątek zostaje zamknięty, ponieważ moderator uznał że temat został wyczerpany lub też rozwiązany. Jeśli posiadasz nowe pytania prosimy o założenie kolejnego tematu.