Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
SerwerSMS.pl, usluga masowych SMS - opinie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: SerwerSMS.pl, usluga masowych SMS - opinie (/Temat-SerwerSMS-pl-usluga-masowych-SMS-opinie-167174)



SerwerSMS.pl, usluga masowych SMS - opinie - NightXMare - 27-03-2020 07:56

Cześć! Na początku dziękuję za zainteresowanie tematem! Smile

Zarabianien w internecie interesuje się od niedawna i jestem jeszcze troche zielony. Trafiłem ostatnio na SerwerSMS.pl i zauważyłem, że posiadają naprawdę profesjonalną bramki internetowej, która z pewnością poszerzyłaby grono odbiorców danego projektu. Stąd też wpadłem na pomysł, że dla niektórych byłoby to dobrym sposobem na reklamę i mógłbym oferować usługi, które serwis posiada. Mam wykupiony pakiet i chciałbym go w pełni wykorzystać dlatego też proszę o odpowiedź na kilka pytań:

- w jakiej niszy szczególnie przydałb się taki serwis?
- czy oferowanie ich usług osobom trzecim (tj.wykorzystanie poza wlasnym biznesem) jest legalne/niezauważalne ?
- jest popyt na bramki masowych wysylem SMS?
- jak moglbym wykorzystac serwis, w przypadku gdy są początki mojego dzialania w afilacji? (Startuje kierowac w zarobek pasywny w myLead)


Ogólnie proszę doswiadczone osoby o wypowiedź na ten temat.
[Obrazek: Screenshot-20200327-065756.jpg]


RE: SerwisSMS.pl | oferowanie usług serwisu do masowych SMS - opinie - maniek250 - 27-03-2020 15:10

Załóż normalny temat o serwisie a nie szeptanke odwalasz xD