Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jaki program opanować żeby mieć dużo ofert pracy? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Jaki program opanować żeby mieć dużo ofert pracy? (/Temat-Jaki-program-opanowac-zeby-miec-duzo-ofert-pracy-175114)

Strony: 1 2


Jaki program opanować żeby mieć dużo ofert pracy? - cezar78 - 15-01-2023 12:20

Jestem samoukiem, opanowywanie różnych programów przychodzi mi dosyć łatwo i tak się zastanawiam czego się nauczyć żeby znaleźć zatrudnienie bez problemu. Dodam że nie jestem już zbyt młody, bo 45 lat ale siedzę przy komputerach od czasów commodore 64.
W tej chwili mam opanowane:
- Corel Draw
- Lightroom (moje hobby to fotografia)
- Browser Automation Studio (tworzenie botów)
- w miarę Photoshop
- Excel
- Scrapebox, Xrumer

Myślałem o nauce AutoCad ale bez certyfikatów i tak mnie chyba nikt na ładne oczy nie przyjmie do roboty. Na powyższe programy też nie mam żadnych certyfikatów, poza Corel Draw na którym pracowałem 5 lat na etacie


RE: Jaki program opanować żeby mieć dużo ofert pracy? - naki27 - 15-01-2023 18:53

Jeżeli faktycznie chcesz dalej rozwijać się w kierunku grafiki, to najlepiej patrzeć po ofertach pracy dla grafika, jakich programów najczęściej wymagają. Zazwyczaj jest to Illustrator, Photoshop lub pokrewne. No i zawsze warto poszukać sobie pozaetatowych zleceń i zbudować porządne portfolio. (Z tym mogę pomóc)