Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
pomocy ~! ps3 czy xbox - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Pokój Gracza (/Forum-Pokoj-Gracza-108)
+--- Wątek: pomocy ~! ps3 czy xbox (/Temat-pomocy-ps3-czy-xbox-47405)

Strony: 1 2 3


pomocy ~! ps3 czy xbox - munio - 19-12-2011 09:52

witam planuje kupic na swieta siostrzencowi konsole

i teraz mam problem xbox czy ps3?

jestem w tym kompletnie zielony pomozcie !


RE: pomocy ~! ps3 czy xbox - Admin - 19-12-2011 11:07

Ps3, nie ma innej możliwości.

No chyba że i tak przez neta nie będziesz chciał grać to możesz myśleć nad klockiem.
Napisałbym więcej argumentów ale właśnie wychodzę, jak wrócę to dopiszę jednak chłopacy pewnie mnie wyprzedzą Tongue


RE: pomocy ~! ps3 czy xbox - munio - 19-12-2011 11:35

no ja mysle ze chlopaki cos napisza
napewno maja bardzo duzo doswiadczenie


RE: pomocy ~! ps3 czy xbox - Ciastek - 19-12-2011 14:33

Może i nie mam PS3 ale słyszałem, ze PS3 jest bardziej przyszłościowe czyli na xboxie nie wszystkie gry już tak działają i może zamulać trochę.
PS3 ma też wi-fi, blurey, a i ciszej chodzi Smile


RE: pomocy ~! ps3 czy xbox - Bolt - 19-12-2011 15:09

Sprawa prosta, jak nie zależy ci na grze online to kup xboxa. Przerobisz i będziesz ściągał gry z neta Smile