Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pozycja na yt - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+---- Dział: FireCash (/Forum-FireCash-278)
+---- Wątek: Pozycja na yt (/Temat-Pozycja-na-yt-83231)

Strony: 1 2 3


Pozycja na yt - mypy - 06-01-2014 17:28

Witam, jestem początkujący i liczę na wyrozumiałość Smile
Chodzi o to iż zastanawia mnie sprawia z pozycją filmu na yt. Od czego zależy iż jeden film będzie miał od razu po wrzuceniu jedną z pierwszych pozycji a inny nie... czasem filmy posiadają podobną ilość komentarzy laików wyświetleń a itak jeden ma wysoką pozycję a inny bardzo niską...
Zaczeło mnei to zastanawiać po tym jak wrzuciłem jeden filmik, nie licząc na nic specjalnego gdyż coś nie idzie mi ten sposób zarabiania... 2 tygodnie się męczę i jedno pobranie a odwiedzin prawie wcale... No ale cóż, okazało się że od razu po wrzuceniu filmik trafił na pierwszą stronę, i jeszcze tego samego dnia pojawiło się właśnie to moje jedyne pobranie jak dotąd... Posiadam filmiki które mają po kilkadziesiąt komentarzy, laików i 301wyświetleń ( żaden jeszcze nie został odblokowany, to też mnie zastanawia i oczekuje aż w końcu coś zostanie odblokowane) a itak, albo są na bardzo odległych stronach albo w ogóle nie da się ich znaleźć nawet po wklejeniu dokładnego tytułu w wyszukiwarkę... Chciałbym wiedzieć co mogę robić źle i co poprawić aby w końcu jakikolwiek filmik znalazł się na lepszej pozycji...